איך ניתן למשוך קרן השתלמות לא נזילה ולשלם מס שולי?

|

לשלם מס שולי

דניאל 29/03/20
שלום האם  ניתן למשוך קרן השתלמות לא נזילה ולשלם מס לפי המס השולי ולא 48 אחוז ? ואם כן איך ניתן לעשות זאת ללא הגעה פיזית למס הכנסה בתודה מראש דניאל

משיכת קרן השתלמות

עו"ד משה גבע מנהל 31/03/20

מגישים בקשה לקרן לפרעון הסכומים. 

הקרן יודעת לחייב במס את החלקים שאינם פטורים. 

בכדי להקטין את גובה המס, צריך לקבל אישור מפקיד השומה באזור מגוריך. 


הארבעה 28, תל אביב

050-3915550

office@gevalaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן