האם ישנה עילה לתביעה - תיקון מכשיר סלולר
מסרתי את הטלפון הנייד שלי להחלפת סוללה (התיקון בוצע על ידי החברה הרשמית שממנה האחריות על המכשיר).
הטלפון חזר מפורמט, בעקבות עדכון תכנה, וכל מידע עליו אבד.
יש לציין כי אני חיילת וסטודנטית ואיבדתי מידע חשוב ומקצועי ועוד תמונות וקבצים בעלי ערך סנטימנטלי.
מיותר לציין שלא ביקשו את אישורי לבצע פרמוט או יידעו אותי עליו. בתהליך של החלפת סוללה אין שום צורך לגעת בתכנה. גיליתי על אובדן כל מידע במכשיר רק אחרי שהוא חזר מהתיקון.
פניתי לחברה ומהם נמסר שבגלל שלא ביקשתי שלא יגעו במידע זכותם לפרמט את הטלפון ולהתקין עדכון גרסה.
לא נשאלתי אם אני מאשרת או לא לגעת במידע במעמד מסירת המכשיר.
התיקון שביקשתי נגע אך ורק לסוללה חדשה!
מהחברה נמסר גם שהם לא אחראיים על המידע, אבל במקרה זה הם ביצעו צעד אקטיבי ללא אישורי שגרם לאובדנו.
אני מיואשת והחברה מסרבת לקחת אחריות או לסייע לי.
אשמח לדעת אם יש עילה לתביעה בגין עוגמת נפש או עילה רלוונטית אחרת ואיזה סכום רצוי לתבוע.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!