התפטרות
הודעה על פיטורין
אוהד
26/08/18
שלום,
אני עובד כמזכיר במשרד במשך תקופה
של חצי שנה ו11 ימים(בדיוק)
ואני שוקל בכובד ראש להתפטר.
ובמידה ואחליט שכן לעשות את הצעד הזה
רציתי לדעת איך עושים את הצעד בצורה הנכונה ביותר?
שמעתי בעבר דברים כמו שאני צריך לשלוח מכתב ולהודיע על כך חודש מראש ועוד דברים.
אשמח לדעת מה כל הדברים שצריך לעשות במידה ואני מודיע למעסיק שלי שאני מתפטר, כדי שההתפטרות שלי תיעשה בהתאם לחוק, וחלילה לא תהיה שלא לפי לחוק ואז תסכן אותי בדרישה לפיצוי/תביעה וכד'
כמו כן, שאלה נוספת,
באם אני מתפטר מגיעים לי זכויות כלשהן?
התפטרות
עו"ד רענן קריב
28/08/18
לאחר ששה חודשים (חלקי חודשים לא רלוונטייים) אתה חייב הודעה מוקדמת של 6 ימים. עליך לתת הודעה בכתב. תהיה זכאי לפדיון חופשה ושחרור הכספים שהופקדו בביטוח הפנסיוני, אם הופקדו.