שכרי הופחת כי ה-1 לחודש יצא שבת, חוקי?

|

תאריך תחילת העבודה

נירה 22/11/17
שלום,

התחלתי לעבוד בעבודה חדשה ב-3 לספטמבר - יום ראשון. התחלתי בתאריך זה מכיוון שה-1 לחודש יצא ביום שישי וזה אינו נחשב כיום עבודה בחברה.
למרות שהמשכורת שלי גלובלית ועבדתי חודש מלא כמו כלל עובדי החברה שקיבלו שכר מלא - הופתעתי לגלות שבתלוש השכר שלי הורידו לי שני ימי עבודה (אפילו שהם שישי ושבת).
זה נראה לי ממש לא הוגן - האם החוק לצידי בעניין הזה?

תודה

שכרי הופחת כי ה-1 לחודש יצא שבת, חוקי?

עו"ד צילה ניהוז מנהלת 23/11/17
נירה שלום,
אם סיכמת על תחילת עבודה ב-1 לחודש, אך בפועל התחלת ב-3, נראה על פניו שעבדת חודש מלא ואת זכאית לשכר מלא.
מציעה לפנות למעסיק ולבדוק את העניין.

בהצלחה.

בברכה,



צילה ניהוז, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שמעון בן חמו 35/5, ירושלים

טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן