האם סעיף ההסכם שמנכה תשלומים לקופת גמל ממשכורת העובדת תקין?

|

פנסיה חובה

נטלי 26/08/17
שבוע טוב ומבורך,

קיבלתי הסכם ממעסיק שבס׳ מסויים רשום:
״ככל שהמשרד יצטרך לשלם בעבור העובדת תשלום עבור קופת גמל ו/או קרן פיצויים, תשלום זה ינוכה ממשכורתה נטו״
 
אני קראתי שעובד מפריש 6% מעסיק 12.5 שמתחלק חצי תגמולים וחצי פיצויים.

האם הסעיף האמור לעיל נכון ותקין טרם אחתום.

תודה ,
נטלי

פנסיה חובה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 27/08/17
שלום רב
יש לבחון את כל ההסכם כדי לענות וכן לא ברור למה הכוונה ממשכורתה נטו אבל אכן הניסוח לא תקין- המעסיק מחויב בהפרשה לקופת הפיצוים ולקרן פנסיה 12.5 % חלק העובד הוא 6% ורק חלק זה צריך להיות מנוכה משכר העובד

בברכה,



לילך אקרמן, עו"ד 


מנהלת פורום דיני עבודה



העמק 52, כפר יונה

טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן