בגלל שהיתרה לך יתרה של 2 ימים אז בפועל לא קיבלת

|

האם אני נחשבת ל"עובדת במשכורת חודשית" או "עובד ששכ

יעל 18/08/17
האם אני נחשבת ל"עובדת במשכורת חודשית" או "עובד ששכרו מחושב על בסיס שעתי או יומי ועובד במשרה מלאה"?  ארחיב ואסביר :-הוסכם איתי על שכר כולל לחודש של 6000 ש"ח , עדיין לא קיבלתי הסכם עבודה ,5 ימים בשבוע א-ה, 8 עד 16 (בפועל נשארת קצת מעבר מידי פעם) , בתלוש השכר רשום 22 ימי עבודה  ומספר השעות .  אני שואלת זאת משום שנעדרתי מפאת מחלה בימים ה'+ יום א' שלאחריו וניכו לי 4 ימי מחלה (כלומר עבור חמישי,שישי,שבת,ראשון) מבלי לשלם לי כלל בגינם ,  יתרת ימי המחלה לניצול היתה 2 ימים, האם זה תקין? תודה  

בגלל שהיתרה לך יתרה של 2 ימים אז בפועל לא קיבלת

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 19/08/17
תשלום עבור יום א על פניו תקין

בברכה,



לילך אקרמן, עו"ד 


מנהלת פורום דיני עבודה



העמק 52, כפר יונה

טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן