פעילות בני"ע כיצד באה לידי ביטוי בדו"ח שנתי ?

|

השקעה בניירות ערך כהכנסה נוספת חייבת במס הכנסה

מיקי 04/08/17
האם הוספת השקעות בניירות ערך בדו"ח 1301 , לקיזוז הפסדים נחשבת להכנסה חייבת לצורך מילוי הדו"ח.

פעילות בני"ע כיצד באה לידי ביטוי בדו"ח שנתי ?

עו"ד יוסי קורן מנהל 06/08/17
מיקי שלום,
אם יש לך תיק ני"ע בבנק בישראל, בתום השנה אתה צריך לבקש טופס 867 בגין כל ח"ן, שם כבר מפורטים הרווחים/הפסדים מני"ע והמס ששולם, או ההפסדים שנבעו.
מקווה שסייעתי. בהצלחה ! 

בברכה,



יוסי קורן, עו"ד ורו"ח

מנהל פורום דיני מיסים



כינור 14, ראש העין

נייד: 054-3134250; מייל: yossi.koren.adv.cpa@gmail.com 

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן