ממתי המעסיק צריך להפריש לפנסיה?

|

חובת מעסיק להפריש לפנסיה

יוסי 05/07/17
שלום
התחלתי לעבוד במקום עבודה חדש במאי השנה .
היו לי הפרשות לפנסיה רציפות עד נובמבר 2016 . כך שבערך כ- 5 חודשים לא היו לי הפקדות לקרן ( דצמבר 2016 עד אפריל 2017 ) . האם במקום העבודה החדש אני זכאי לפנסיה מהיום הראשון ? האם מנוקדת ראות החוק יש לי "קרן פנסיה קיימת" כשהתחלתי את העבודה החדשה ?

ממתי המעסיק צריך להפריש לפנסיה?

עו"ד צילה ניהוז מנהלת 09/07/17
יוסי שלום,
אם ההפרשות השוטפות לביטוח הפנסיוני הופסקו למשך יותר מ-5 חודשים לפני שהתחלת בעבודתך החדשה ולא דאגת לשמור על רצף הזכויות, אתה נחשב לעובד שלא מבוטח והמעסיק יהיה מחוייב להפריש לך בתום 6 חודשי עבודה.

לרשותך בכל שאלה נוספת,

בברכה,



צילה ניהוז, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שמעון בן חמו 35/5, ירושלים

טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן