האם ניתן למנוע מעובדים להשתמש בפלאפונים בזמן העבודה?

|

שימוש בפלאפון בשעת העבודה

גבי מורי 03/07/17
כיום עובדי אחזקה משתמשים בפלאפון בעת העבודה .
הן בבדיקות ,בפעולות אחזקה וכו'
האם ניתן למנוע מהעובדים להשתמש בפלאפונים.
האם מבוסס על חוק ו/או תקנה .

שימוש בנייד בזמן העבודה

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 03/07/17
לא ניתן. לפחות לא באופן גורף.  אלא באם אלה יהיו הוראו מפורשות שכלולות בהסכם עבודה / תנאי עבודה ומראש. 

בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן