האם עובד זכאי להפרשות לפנסיה עבור 8 שעות עבודה בלילה?

|

הפרשות לפנסיה מהשכר הרגיל

תומר 26/06/17
שלום,
האם נידונה בבית הדין השאלה האם על עבודת לילה באורך 8 שעות זכאי עובד להפרשות לקופת גמל רק מ-7 השעות, או מ-8 שעות?
מה ידוע לך בסוגיה הזו?
תודה

הפרשות לפנסיה מהשכר הקובע

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 27/06/17
אכן שאלה מעניינת מאוד. ולא, לא
ידוע לי אם סוגיה זו הגיעה לפתחו של ביה"ד. לעניות עתי הואיל ועל לילה יש לשלם 8 שעות וזה השכר המופיע בתלוש גם ההפרשה צריכה להיות מה- 8 שעות ולא מה7 שבעות. אבל זו דעתי בלבד. 
בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן