האם המעסיק שלי חייב לשלם לי על 5 ימי מחלה למרות שעבדתי יומיים?

|

הלנת שכר

מילה 15/06/17
שלום רב,
אני עובדת בחברת אבטחה מזה שנה.
הגשתי 5 ימי מחחה מיום ג' עד שבת כולל סהכ 5 ימים.בתחילת אותו שבוע גם עבדתי ימים ראשון ושני.
אני עובדת בדרך כלל 5 ימים בשבוע במשמרות כולל שבתות וחגים.
המעסיק שלי נתן לי לנצל רק 3 ימי מחלה(2 משולמים בפועל) בטענה שבגלל שאני במשרה של 5 משמרות בשבוע אני לא יכולה לצפות לנצל 5 ימי מחלה בשבוע בו כבר עבדתי יומיים משמע זה יוצא שהוא משלם לי עבור 7 ימים בשבוע.
לפי מה שידוע לי זה שעבדתי ביומיים הראשונים של אותו שבוע כלל לא קשור לניצול ימי מחלה ושהוא חייב לתת לי לנצל את כל ה5 ימים (ולשלם 4 בפועל) .
אשמח לתשובה בנושא ותודה רבה מראש.

הלנת שכר

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 18/06/17
שלום רב
על פניו אכן הצדק איתך אבל היה עליו לשלם לך עבור 3 ימים מלאים בפועל שכן על היום הראשון לא משלמים, על השני והשלישי 50% ועל הנותרים 100%.

בברכה,



לילך אקרמן, עו"ד 


מנהלת פורום דיני עבודה



העמק 52, כפר יונה

טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן