איך יש לחשב פיצויים לאחר פיטורים בעבודת משרה חלקית ומלאה?

|

פיצויים חלקיים

יעל 28/05/17
הי, פוטרתי מעבודתי לאחר 12 שנה. ב-8 השנים הראשונות עבדתי משרה מלאה ואף יותר כ-198 שעות חודשיות, ב-4 השנים האחרונות בעקבות לידת בתי צמצמתי את השעות וכל חודש הרווחתי באופן יחסי לשעות שעבדתי, אך ההפרשות לביטוח מנהלים וקרן השתלמות היו לפי 100% משכורת כל התקופה, גם כשעבדתי פחות. עכשיו שפוטרתי ובוצע לי חישוב השלמת פיצויים חישבו לי את הסכום לפי 77% משרה שזה ממוצע עבודתי בשנתיים האחרונות. האם הדבר תקין?

פיצויים חלקיים

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 29/05/17
לא. יש לחשב א הפ"פ לפי שתי תקופות עבודה. חישוב של שכר אחרון לתקופה כפול ממוצע שעות או ימים של השנה האחרונה. ועבור התקופה שבה עבדת משרה מלאה - אזי שכר חודשי אחרון של אותה התקופה.  

בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן