מה קורה כאשר שכיר מגיש דו"ח להחזרי מס שנים אחורה ?

|

שאלה לגבי החזר מס

ענת 28/02/17
קיבלתי היום סכום זעום ביותר - כ-100 שקל לחשבון לאחר שהגשתי 6 שנים אחורה .
האם זה אומר שנסגר הטיפול ? או שיכולות להיות לי הפתעות כמו חוב וכדומה ?
האם זה זיכוי כולל או פר שנה ?
תודה
ענת

מה קורה כאשר שכיר מגיש דו"ח להחזרי מס שנים אחורה ?

עו"ד יוסי קורן מנהל 01/03/17
ענת שלום,
אם היגשת דוחות ל-6 שנים, את צריכה לקבל תקצור של 6 הדוחות ומה חבות/החזר המס בגין כל שנה.
מקווה שסייעתי.
בהצלחה ! 

בברכה,



יוסי קורן, עו"ד ורו"ח

מנהל פורום דיני מיסים



כינור 14, ראש העין

נייד: 054-3134250; מייל: yossi.koren.adv.cpa@gmail.com 

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן