האם מגיע לי תשלום עבור ימי מחלה לאחר עבודה של פחות משלושה חודשים?

|

תשלום עבור ימי מחלה

דן 09/10/16
שלום!
אני עובד פחות משלושה חודשים כשכיר בסופר. בחצי משרה. נעדרתי ימיים עקב טיפולי שיניים. האם צריכים לשלם לי עבור ימים האלו ?

ימי מחלה - צבירה

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 10/10/16
דן שלום רב, 

לעובד עובד משרה מלאה - נצברים 1.5 מחלה בחודש. לעוד בחצי משרה 75% יום עבודה לחודש. באם היו  צבורים לך מספיק ימי מחלה וברשותך אישורי מחלה מתאימים תוכל לקבל תשלום עבור ימי המחלה כדין .  
בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן