האם אני זכאי לפיצוי על אי קבלת תשובה לאחר ראיון עבודה?

|

ראיון עבודה – תשובה ?

דוד 11/09/16
ההיתי בראיון עבודה לפני 7 חודשים במועצה מקומית . 
ועדיין לא קיבלתי מהם אף תשובה . 
גם שהגעתי  פעמים למקום אחרי  חודש מהראיון לברר בעצמי מה עלה בגורלי  לא קיבלתי תשובה . האם אני זכאי לפיצוי על שהוא. 
( היו הרבה מועמדים לתפקיד ואיני יכול לדעת האם הם קיבלו  הודעה בעניינם ) .
.

אי קבלת תשובה לאחר ראיון עבודה

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 13/09/16
  1. החל מ-30.01.2015, מעסיק חייב למסור למועמד לעבודה, המשתתף בהליכי מיון לעבודה (ראיון או בחינה), הודעה בכתב על התקדמות הליכי המיון ועל אי קבלתו. ולכן באם  השתתפת בהליכי מיון הכוללים ראיון או בחינה;
  2. משך העבודה המוצעת עולה על שלושים ימים;
  3. העבודה המוצעת אינה בענף ההסעדה;
  4. העבודה המוצעת היא אצל מעסיק המעסיק יותר מ-25 עובדים.
    אתה היית צריך לקבל הודעה על התקדמות  ההליכים . אתה יכול להגיש תלונ העל כך שלמשרד האכיפה
    בברכה, 



    עדי אורן פריאנטי, עו"ד

    מנהלת פורום דיני עבודה



    שדרות ירושלים 18, אשדוד.

    טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן