מהן זכויותיי לאחר תאונת אופניים במהלך תקופת ההודעה המוקדמת?

|

תאונת אופניים

מאיר 04/09/16


שלום רב


בשיחת הפיטורין סוכם שאתחיל את תקופת ההודעה המוקדמת (של 3 חודשים על
פי ההסכם) מיד לאחר ניצול ימי החופש העומדים לזכותי.


בתקופת ניצול החופש נפגעתי עקב נפילה מאופניים ,פגיעה שכללה שבר בכף
יד , ניתוחים ואשפוז,


למעשה עד היום אני בחופשת מחלה,


אציין שממקום העבודה המשכתי לקבל שכר לתקופת ההודעה המוקדמת על פי ההסכם,


פניתי לביטוח הלאומי ותגובתם הייתה , לא מגיע לך כי עומדים לזכותך 62
ימי מחלה אצל המעביד,


פניתי למעביד ותשובתו הייתה " לא מגיע לך כי את מכתב הפיטורין
קיבלת בטרם קרות התאונה "


בינתיים כאמור אני בטיפולים ואינני מסוגל לחפש עבודה אחרת


מה הן זכויותיי?


תודה


תאונת אופניים

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 06/09/16
מאיר שלום באם התאונה קרתה בתוך תקופת ההודעה המוקדמת (תקופה שבה היית אמור להגיע לעבוד ) אתה בהחלט זכאי לתשלום של ימי מחלה מהמעסיק 

בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן