מהי חבות המס בגין קבלת פיצויי פיטורים ?

|

מיסוי פיטורי פיצויים

Amos 22/08/16
קיבלתי מכתב פיטורים מהמעסיק שלי ולפי חישוב השכר שלי גובה פיצויי הפיטורים שלי נאמד בסך של כ-30 אלף ש"ח. 
במידה ואבחר למשוך את כל הסכום, כמה מס אני צפוי לשלם.? 

מהי חבות המס בגין קבלת פיצויי פיטורים ?

עו"ד יוסי קורן מנהל 22/08/16
עמוס שלום,
בעקרון במקרה של פיצויי פיטורים, חלק המענק הפטור מחושב באופן הבא: מספר שנות העבודה (לרבות חודשים וימים) כפול השכר ברוטו האחרון, אך עד תקרת שכר חודשי של - 12,230 ש"ח. 
כל סכום פיצויים שמעבר לתקרת הפטור - חייב במס כמו משכורת.
מקווה שסייעתי.

בברכה,



יוסי קורן, עו"ד ורו"ח

מנהל פורום דיני מיסים



כינור 14, ראש העין

נייד: 054-3134250; מייל: yossi.koren.adv.cpa@gmail.com 

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן