מס סכום מס השבח שצריך לשלם ?

|

מס שבח

בני 09/08/16
שלום, אני רשום בטאבו כבעל "מחסן ושרותים" בבניין משותף (אין לי דירה בבניין), ואילו בארנונה לעיריה רשום "משרד".
מה אני צריך לרשום בטופס המש"ח ("מחסן" או "משרד")?
וכמה % מס שבח צריך לשלם על מחסן או משרד? תודה רבה.   

מס סכום מס השבח שצריך לשלם ?

עו"ד יוסי קורן מנהל 17/08/16
בני שלום,
אתה יכול לרשום כפי שזה מסווג בטאבו.
כמה % שבח ? תלוי מתי נרכש ?
בד"כ יש לעשות חישוב לינארי בהתאם ליום הרכישה ותקופת ההחזקה.
מקווה שסייעתי. 

בברכה,



יוסי קורן, עו"ד ורו"ח

מנהל פורום דיני מיסים



כינור 14, ראש העין

נייד: 054-3134250; מייל: yossi.koren.adv.cpa@gmail.com 

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן