כיצד לדווח על הכנסה מהפקת אירועים ?

|

כיצד שכיר לפעול כאשר מרוויח מדי פעם מעבודה לא קבו

נועם 24/07/16
שלום , הנני שכיר , אני ומספר חברים שלי מארגנים מדי פעם מסיבות ומתחלקים ברווחים . אינני יודע כיצד עלי לפעול מול מס הכנסה . האם על כולנו לפתוח עוסק פטור , עסק זעיר ? ואז מה המשמעויות מול מס הכנסה ? האם עלי פשוט לעשות תיאום מס ? איך אני מדווח על ההכנסות ? חשוב לי לציין שההכנסה אינה קבועה ישנם חודשים שאיננו מרוויחים כלל וגם בחודשים שמארגנים מסיבות ההכנסות מאוד נמוכות , לא יותר מכמה מאות שקלים לכל אחד.

כיצד לדווח על הכנסה מהפקת אירועים ?

עו"ד יוסי קורן מנהל 25/07/16
נועם שלום,
כדי לתת תשובה חד-משמעית, עד כמה שניתן, יש לקבל את כל הפרטים. בעקרון, אם אתם עושים פעילות ומפיקים ממנה הכנסה - היא עלולה להיות חייבת במס הכנסה ואולי גם במע"מ.
שוב, צריך לדעת במה דברים. 
מקווה שסייעתי.

בברכה,



יוסי קורן, עו"ד ורו"ח

מנהל פורום דיני מיסים



כינור 14, ראש העין

נייד: 054-3134250; מייל: yossi.koren.adv.cpa@gmail.com 

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן