האם אני זכאית להשלמת הכנסה לאחר ירידה לחצי משרה?

|

השלמת הכנסה

ליאת 22/05/16
שלום רב,

אני בת 36, סובלת ממום מולד בלב, עברתי ניתוח להשתלת קוצבד]יברילטור ולאחרונה המליץ הרופא האישי שלי לרדת לחצי משרה ל - 4 שעות, כיום אני עובד משרה מלאה בת 7.5 שעות.
ברצוני לדעת האם אני זכאית להשלמת הכנסה מגורם כלשהו ואם כן באילו תנאים ואיך ?
אודה לכם מאוד על תשובתכם.

אנא פני לפורום ביטוח לאומי

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 24/05/16


בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן