האם טופסי 106 ו-867 צריכים להיות חתומים?

|

אישורים מקוריים

בתיה 19/11/15
שלום,



1. האם טופסי 106 , 867 - צריכים להיות חתומים?

(קיבלנו את הטפסים הנ"ל במייל)

2. האם קבלה על תרומה (שאיננה צילום) אך רשום עליה העתק - תספיק למ"ה

האם במקרה כזה תוספת של חתימה של המוסד "נאמן למקור"- תעזור?



תודה רבה ויום טוב,

אישורים מקוריים

21/11/15
התשובה היא כן לכל השאלות.



עם זאת רצוי שהמסמכים יהין מקוריים לשם המנעות משאלות אפשרויות מצד עובדי הרשות.


קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן