מהו שכר הטרחה המומלץ עבור עריכת הסכם מכר ורישום בטאבו?

|

הסכם מכר רישום בטאבו והערת אזהרה

שכר טרחה 05/11/15
שלום רב

1. כמה צריך לגבות שכ"ט עבור עריכת הסכם  מכר ,רישום בטאבו, ורישום הערת אזהרה ? [ וראיתי בתקנות אבל זה לא ברור למדי ].



תודה רבה

מראש

שכ"ט בגין הסכם מכר

עו"ד רקפת שפיים 11/11/15
שלום רב,



שכר הטרחה נקבע בהתאם להיקף העבודה, מורכבות העסקה, בדיקת מיסוי וכו'. הוא בד"כ נע בין 0.5%-1.5% בתוספת מע"מ. מה שראית בתקנות מתייחס, כך נראה, לשכ"ט של עו"ד מטעם הקבלן בעסקאות רכישה מקבלן.



בברכה,



רקפת שפיים, עו"ד
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן