לא הגיוני. אתם צריכים לקבל את המגרש ללא חיוב במס

מס שבח

דינה דודאי 27/06/15
אבא שלי ז״ל קנה מגרש בשנות הששים אבל לא נעשה הסכם ולא הועברה הבעלות אבל לאחרונה הצלחנו לקבל פסק דין הצהרתי שקובע את הבעלות שלו במגרש. במיסוי מקרקעין טוענים שעלינו לשלם מס שבח על כל התקופה כדי לרשום את הבעלות בטאבו. האם זה הגיוני?

לא הגיוני. אתם צריכים לקבל את המגרש ללא חיוב במס

עו"ד סלי אילון מנהל 29/06/15
שבח. 

יחד עם זאת, אם המגרש ימכר לצד ג׳, תחוייבו במס שבח על כל התקופה מאז 1960

מנהל פורום מיסים

הרטום 16, ירושלים

02-5877888

Sali@salieilon.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן