ספק שמסרב להחליף מכשיר טלפון תקול
שלום,
לפני כשנה וחצי רכשנו מכשיר טלפון סלולרי בחנות אשר מספקת גם שירותי מעבדה. המחיר כלל גם אחריות לשנה.
לפני תום מועד האחריות המכשיר התקלקל. הבאנו אותו לתיקון ושם נאמר לנו שהתיקון לא כלול באחריות כי נגרם בגלל קצר, והאחריות לא מכסה זאת. למרות שלא נעשה במכשיר שימוש לא סביר, והוא הוטען רק ע"י המטען המקורי שסופק לנו ע"י אותה חנות, נאלצנו לשלם מחיר מלא על התיקון.
לאחר חודש, המכשיר התקלקל שוב. הפעם תוקן ללא חיוב נוסף.
לאחר מספר שבועות המכשיר התקלקל שוב. הפעם הם טענו ששוב מדובר בתקלה שאינה מכוסה, אבל שכנעו אותנו לרכוש ביטוח שיכסה את כל יתר התקלות בשנה הקרובה.
רכשנו את הביטוח והם תיקנו את המכשיר.
מאז התיקון הטלפון לא חזר לעבוד בצורה תקינה. כרגע נמצא שוב בתיקון כבר תקופה ממושכת. לטענתם מדובר עכשיו בתקלה מאד מסובכת לתיקון.
לדעתנו, מדובר במכשיר שמראש היה תקול, ויש להחליפו במכשיר חדש. בעל העסק טוען שהחלפה אינה מכוסה ע"י הביטוח שרכשנו. האם ניתן לתבוע אותם?
תודה
הייתי פונה לחברה בדרישה לזיכוי חלקי.
מנגד, לא פשוט גם להכריע מה באמת גרם לתקלה (וכן יש לבחון את האחריות).
דרך המלך היא בהידברות, למרות שתמיד אפשר לתבוע.
בהצלחה,