האם חתימה על חוזה מכירת חלקי בירושה מול פקידה נחשבת לחוקית?

|

חתימת חוזה מול פקידה

רון בר אור 17/06/14
שלום רב , 



לפני 4 שנים חתמתי על חוזה מכירת חלקי בירושה 1/13 .

חתימתי והזדהותי מול הפקידה של העו"ד מצד הרוכש ,

היא זו שניהלה למעשה את הליך המכירה 

(העו"ד היה עסוק עם לקוחות אחרים במשרדו .. ולא ראיתיו כלל ) 



ברצוני לדעת האם חתימה זו כשרה ? האם חוקית ? 

האם ניתן לחזור מעסקה זו לאחר תקופה שכזו ולבטלה ?

מאחר ולא התבצעה כמתבקש וכחוק ?  





תודה לעונה 






חתימת חוזה מול פקידה

עו"ד ענת קציר מנהלת 17/06/14
רון שלום,



איפה היה הרוכש באותו זמן?

האם היית עם עו"ד מטעמך?





בברכה,

ענת קציר, עו"ד

מנהלת פורום נדל"ן ומקרקעין

הנפת הדגל 9, נס ציונה

054-4738662

law@anatkatzir.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן