האם אשלם מס על דמי הבראה במשכורת יוני למרות שהמשכורת הרגילה שלי נמוכה?

|

מיסוי דמי הבראה במשכורת יוני

נויה 10/06/14
במשכורת יוני אקבל גם דמי הבראה בגין 8 ימים והמשכורת תהיה גבוהה מבד"כ. בערך 7500 ₪. האם אחוייב במס במשכורת זו למרות שהמשכורת החודשית הרגילה שלי היא בסביבות ה 4800 ולא יורד לי מס???, תודה

מס על דמי הבראה

10/06/14
המס מחושב בהנחה שהמשכורת היא 1/12 מההכנסה השנתית.



 אם בחודש ממסוים יש תוספת שכר שיעור המס יכול לעלות באותו חודש . אך בחודשים הבאים תעשה התאמה לשיעור המס בהתחשב במשכורות הבאות(המס ירד). בתוך החישוב השנתי המס מותאם למשכורת (ההכנסה) האמיתית שהייתה באותה שנה.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן