עסקאות טלפוניות
שלום רב.מסתבר שלפני כשנתיים, אחת מאותן חברות שמציעות עסקאות "משתלמות" דרך הטלפון (לאנשים "מסכנים", תמימים וחסרי הבנה), הצליחה לשכנע בדרך כלשהי את אבי לרכוש "מנוי הטבות" בסכומים מופרכים, שמדי פעם יקבל בדואר דברים זולים בתמורה למנוי (והדברים הם כמובן "הכי משוכללים" ואיכותיים שיש, לטענתם).מספר שאלות לי בנוגע לעניין:א) אני יודע שיש לא מעט חברות שמנצלות כך אנשים מבוגרים חסרי ידע. אני לא באמת יודע אם הוא נרשם טלפונית למנוי לפני שנתיים, זה מה שהם טוענים.ב) האם ניתן לסיים מנוי במקרה של פטירת המנוי? המנוי הוא רצף תשלומים חודשיים, כ200 שקלים בכל חודש, ונותרו עוד מספר חודשים / תשלומיםג) הם טוענים שאת המוצר האחרון שקיבלנו בדואר, עליו שילם אבי 1500 שקלים, לא ניתן לבטל כי הוא חלק מהמנוי שנרשם אליו לפני שנתיים, ולכן לא ניתן לקבל החזר כספי.ד) כנראה שאבי לא היה צלול בזמן שהזמין את החבילה האחרונה, על סך 1500 שקלים.ה) בידי המוצר (החבילה האחרונה) שאבי הזמין, על סך 1500 שקלים, ובה מוצר מזויף. מדוע מזויף? רשומה החברה הבאה: Fuji Japan. החברה Fuji אינה מייצרת טלפונים סלולריים (המוצר שנתקבל). מעבר לכך, העיצוב של המכשיר מועתק לחלוטין מדגם של חברת HTC, והמפרט הטכני שלו תואם מכשירים בני 4-5 שנים. לטענת החברה שווי המכשיר הוא 2900 שקלים (אני בספק אם השווי שלו עולה על 200 שקלים, ואיני מגזים), והוא נמכר לו במבצע בהנחה חסרת תקדים של 1500 שקלים. האם הדבר אכן נקרא זיוף, והאם הסעיף הזה מספיק על מנת להגיש תלונה במשטרה / תביעה בבית משפט?מה עוד ניתן לעשות, לאור הסעיפים שרשמתי, על מנת לבטל את כל העסקאות והחיובים העתידיים, גם את העסקה הנוכחית, ולקבל חזרה את כספינו (גם בניכוי דמי הביטול, רק שלא יגזלו מאיתנו כל כך הרבה כסף).אודה לכל עזרה!
* העסקאות הנ"ל נעשו כך שנאמר לאבי שהמוצרים הם בחינם. אבי אינו בין החיים לצערי הרב. האם ניתן לעשות משהו?
* העסקאות הנ"ל נעשו כך שנאמר לאבי שהמוצרים הם בחינם. אבי אינו בין החיים לצערי הרב. האם ניתן לעשות משהו?
בהצלחה