אף פעם לא. זה שהוא גר שם לא הופך אותו לבעלים בבלעדיות. זה לא פונקציה בכלל.

|

נכס משפחתי .

ברקודה 08/02/14
שלום ,

האם כאשר יש נכס משפחתי ואחד מהאחים גר בנכס .

כעבר כמה שנים הנכס עובר לבעלותו ?

אף פעם לא. זה שהוא גר שם לא הופך אותו לבעלים בבלעדיות. זה לא פונקציה בכלל.

דהרייי 09/02/14
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן