כיצד ניתן למכור יחידת דיור מתוך בית עם מספר דיירים?

|

מכירת בית למספר דיירים

חבצלת 03/02/14
בית אחד גדול המחולק בעיריה ל3 ארנונות, מים וחשמל .



בטאבו רשום רק החלק היחסי שלנו במגרש .



1/4 ממגרש של 2.25 דונם.



לכל אחד מאיתנו( בני הזוג - לא  נשואים ) רשום  בטאבו 1/8 מהמגרש.



לגבי המגרש והבית יש  לנו הסכם שיתוף עם  3 הדיירים הנוספים שעל המגרש.( לכל  אחד בית שנבנה על  המגרש).



האם ניתן למכור יחידת  דיור  אחת מתוך השלושה ? כיצד  לרשום  בטאבו ? 



תודה

מכירת בית למספר דיירים

עו"ד ענת קציר מנהלת 04/02/14
חבצלת שלום,



חסרים פרטים על מנת לענות על שאלתך.

כמו כן, לא ברור- האם שלוש יחידות הדיור הן באותו בית? כיצד רשום כעת בטאבו?



בברכה,

ענת קציר, עו"ד

מנהלת פורום נדל"ן ומקרקעין

הנפת הדגל 9, נס ציונה

054-4738662

law@anatkatzir.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן