האם יש לצרף תצהיר כאשר צד ג' מגיש בקשה בתיק הוצל"פ?

|

בקשת צד ג'

אור 20/12/13
שלום רב,

ברצוני לדעת האם יש לצרף תצהיר כאשר צד ג' רוצה להגיש בקשה בתיק הוצל"פ?



לעזרתכם אודה

תצהיר של צד ג

עו"ד תומר שזר מנהל 24/12/13
אני מאוד ממליץ לצרף תצהיר ברגע שצד ג' מגיב, בטח שיש טענות עובדתיות להבדיל מטענה משפטית שלא מחייבת תצהיר.


בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן