שניכם!

|

נהיגה בקטנוע ללא ביטוח

חומי 17/06/11
נתתי לקליינט פוטנציאלי לרכוב על הקטנוע שלי .הקטנוע ללא ביטוח והקליינט ידע מהעניין .קרתה תאונה.מי אשם?

שניכם!

יעקבי 17/06/11
אתה בגלל שהנחת לאחר לנהוג ביודעך שאין ביטוח לרכב.
הוא בגלל שנהג ללא ביטוח בתוקף.

על ההשלכות הנזיקיות פנה לפורום דיני נזיקין

עו"ד שירלי לוז 19/06/11
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן