נקודות לא,אבל הרשעות כן,,,,,

|

נקודות

אורן 04/10/10
היי לפני כ13 שנה הייתי נהג צעיר וקיבלתי מספר דוחות,מאז עד היום התבגרתי ולמדתי שיש לנהוג בכביש כחוק ובזהירות,ובמשך 12 שנה לא קיבלתי אפילו דוח אחד,האם אחרי 13 שנה יש לי נקודות???

נקודות לא,אבל הרשעות כן,,,,,

מיקו 04/10/10
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן