לו הייתי מקבל את אי-הסכמתם בכתב, הייתי מאשים אותם

|

חובה לשלוח תמונה ?

מירי 22/06/10
קיבלתי דוח חניה מעירית באר שבע, לא הייתי מימי בבאר שבע. ביקשתי מעירית ב"ש שישלחו לי תמונת הרכב ולא מסכימים, האם מחובתם לשלוח תמונה או לא ?

לו הייתי מקבל את אי-הסכמתם בכתב, הייתי מאשים אותם

אלפי 22/06/10
בביה"מ (בין השאר) בהסתרת ראיות ובניסיון לשיבוש הליכי משפט

נא לשים לב למועדים העומדים לרשותך לנקיטת צעדים

אלפי 22/06/10
בקשת ביטול דוח או - לחלופין - בקשה להצגת ראיות וקביעת תאריך למשפט, יש להגיש עד 30 יום !!!

הם אומרים שיש להם את התמונה ,והם לא מסכימים לשלוח

מיקו 22/06/10
או שאת מסיקה שיש להם תמונה .?
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן