מה המשמעות של פסילת רישיון לשלושה חודשים לנהג שאינו חדש?

|

שלילת רישיון לשלשה חדשים – מה זה אומר לאחרי כן?

שוקי 11/11/09
רישיוני נשלל לשלשה חדשים. מה המשמעות של השלילה לתקופה שאחריה?
תודה.

האם אתה נהג צעיר / חדש?

אורן המקורי 11/11/09
אם לא תוכל לחזור ולנהוג אחרי זה.

פסילת 3 חודשים

עו"ד אילון אורון 12/11/09
לנהג שאינו חדש, לא מלווה בסנקציות נוספות.
אם מדובר בפסילת רישוי, יש לבצע מבחן עיוני.
בברכה
עו"ד א.אורון
מנהל פורום תעבורה
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן