האם נהג חדש שנשלל רישיונו לשלושה חודשים חייב לעבור מבחנים מחדש?

|

שאלה חוזרת – נהג חדש שהסיע מעל 2 נוסעים

אורב"ש 25/10/09
שלום רב.
רציתי לדעת האם נהג חדש אחרי 3 חודשים בהם חייב מלווה מסיע מעל 2 נוסעים, נתפס ע"י שוטר ונשלל רשיונו לחודש ובבי"ד מוארכת השלילה לעוד חודשיים ( סה"כ 3 חודשים ) האם בתום שלושת החודשים ייחוייב לעבור תיאורייה או טסט מחדש ? כי ברשימת העברות החמורות לנהג חדש רשום שאם שופט שלל רשיונו לשלושה חודשים ומעלה אז חייב לעבור מחדש...מה הדין במקרה כזה ?

מבחנים לנהג חדש

עו"ד אילון אורון מנהל 28/10/09
אם השופט קבע 3 בניכוי 1 - תצטרך מבחנים.
אם השופט קבע 2 בנוסף לאחד לא תצטרך.
זה המצב למרות שבשניהם מדובר באותה פסילה למעשה..
בברכה
עו"ד א.אורון
מנהל פורום תעבורה

דרך קיבוץ גלויות 34, תל אביב-יפו

053-7104685

info@oron-law.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן