האם אני זכאית לפיצויי פיטורין לאחר עבודה של שנה?

|

שואלתי לא נענתה- פיצויי פיטורין

גל 16/08/12
שלום רב.אני עובדת כגננת של משרד החינוך זו שנתי הראשונה. עבדתי מתאריך ספטמבר 2011 עד 30יוני 2012 [סיום שנת הלימודים].ובמהלך חודשים יולי אוגוסט מקבלת אני משכורת. במהלך חודש יולי מסרה לי המפקחת כי אין לה גן בשבילי לשנה הבאה.כמו כן מסרה כי מכתב הפיטורין נשלח אלי [טרם קיבלתי אותו].ואני שואלת:
1. יש לי 12 תלושי שכר.האם זכאית אני לדמי אבטלה?
2.האם זכאית אני לפיצויי פיטורין?
תודה

האם זכאים לפיצויי פיטורים אחרי שנה

עו"ד אחז אגם 16/08/12
גל שלום,אתחיל עם הפיטורים, שכן ממה שכתבת את בהחלט זכאית לפיצויי פיטורים.לגבי דמי אבטלה, צריך יותר מ-12 חודשים, אולם תוכלי להכנס לאתר הביטוח הלאומי ולהבין טוב יותר מה התנאים הרלוונטיים לענין זה.אחז אגם, עו"דמנהל פורום דיני עבודה
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן