האם אני זכאי לפיצויי פיטורין בעקבות התפטרות עקב מעבר דירה?

|

התפטרות עקב מעבר דירה

מני 07/08/12
שלום.
בעניין התפטרות עקב מעבר דירה להתנחלות (מרחובות ל'נווה דניאל', מרחק של מעל 60 ק"מ ממקום העבודה וממקום מגוריי הישן) האם אני זכאי לפיצויי פיטורין?

צור קשר

משה 07/08/12
צור קשר בכתובת המייל ואשמח לעזור לך, כי במקרה עברתי את אותו תהליך לא מזמן

התפטרות עקב מעבר דירה

עו"ד שי בן נתן 07/08/12
אם ההתנחלות שאתה עובר אליה הוכרה על ידי שר העבודה (או שר התמ"ת כיום) כמקום היאחזות או התיישבות אשר מעבר אליו מקנה זכאות לפיצויי פיטורים- קיימת זכאות לפיצויי פיטורים. את רשימת היישובים שהוכרו ניתן למצוא באתר משרד התמ"ת.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן