האם חוקי לפצל את שכר העובד לשני מועדים במהלך החודש?

|

פיצול משכורת לשני מועדים

עובדת אובדת עצות 07/06/12
עובדת במקום עבודה בעל שכר חודשי קבוע.
החברה נתקלה לקושי תזרימי מזומנים, התחילה מהליכי פיטורין מאסיביים, ולעובדים הקיימים הודיעה כי ברצונה לפצל לשניים את שכרו של העובד: חצי משכורת ב 10 לחודש וחצי ב 25 לחודש, האם זה חוקי מבחינת דיני עבודה?

פיצול משכורת

עו"ד שי בן נתן 09/06/12
לחלוטין לא. יש לשלם את כל השכר עד לתביעי לחודש. כל תשלום לאחר מכן מהווה הלנת שכר.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן