האם עובדים שמסיימים לאחר שעות התחבורה הציבורית זכאים לתשלום נסיעות אחר?

|

שאלה בקשר לתשלום נסיעות

אור 10/05/12
האם אדם (כמו מלצר/ברמן) שמסיים לעבוד לאחר שעות הפעילות של תחבורה ציבורית, זכאי לתשלום אחר של נסיעות ? (מונית?)ואם לא, מה הסכום המקסימלי שאמורים לשלם על הנסיעות ?תודה!

נסיעות- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 11/05/12
לא. והסכום הוא הסכום של תחבורה ציבורית שמגיעה למקום עד למקסימום של כ- 24 ש"ח ליום.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן