הפנה את השאלה לפורם עורכי דין. בצד שמאל.

|

התנהגות זולה של עו"ד

שיש 24/04/12
בוקר טוב
שאלה אולי לא שיגרתית ,אך מציקה לי במוח
עו"ד ניהל משפט, הכל נגמר,רק נשאר עוד שהוא יחזיר לי כ - 100 ש"ח(הפסדתי יותר בחיים)אחרי שאמר ששלח צ'ק בדואר והשבתי לו שלא נתקבל הוא אומר שהעביר לבירור וזה נמשך כ - 4 חודשים
איך עו"ד ידוע יכול כך להתנהג?
אני שוקל להגיש תביעה,אך האם בית המשפט ואיזה? יכול להחזיר
כבוד ולהעניש שלא יחשוב פעמיים בפעם הבאה מול לקוח אחר ?
אולי לסובב את לחי השניה?
אודה להתייחסות ברורה
חג שמח

הפנה את השאלה לפורם עורכי דין. בצד שמאל.

עו"ד רענן קריב מנהל 24/04/12

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

אתה בפורום בלא נכון.

עו"ד שי בן נתן 25/04/12
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן