שאלותיך נענו כבר..

|

תשלום ימי מחלה

גלעד 08/03/12
איך מחשבים ימי מחלה ?
הבנתי שזה עלפי כול חודש 1.5 יום וחצי .
האם זה כפוף לימי עבודה בפועל ?
אם עבדתי
בחודש 1- 15 ימים
בחודש 2 - 19 ימים
האם מגיע לי 1.5 יום וחצי או 3 ימים ?

ושאלה נוספת אם הייתי בחופשת מחלה 6 ימים
וביום הראשון לא משלים
האם היום הראשון ללא תשלום נחשב לי פחות 1.5 שצברתי בפועל ליום מחלה ומשלמים לי רק חצי יום ?

שאלותיך נענו כבר..

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 08/03/12

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן