כיצד ניתן לקבל מכתב פיטורים לאחר השפלה והעלבה בעבודה?

|

השפלה -העלבה

עדי 06/03/12
אני עובדת אצל אדם עצמאי כבר שנתיים וחצי-במהלך משמרת היתלהט ביננו ויכוח קולני-שהיתלווה בהשפלות והעלבות מילוליות במישור האישי ולא העיסקי-ואף  צעק לי לעיניי לקוחותלסתום את הפה---לאור המיקרה נאלתי לקחת את חפציי וללכת -וזה לא לפניי שביקשתי שיפסיק עם הצעקות-וטענתי שהוא פשוט יגרום לי ללכת ואף אמר לי תלכייייייהאם ניתן לקבל ממנו מכתב פיטורים  לאור מה שקרה????

פיטורין

שלומי 06/03/12
מדובר בפיטורין ב"עידנא דריתחא". כלומר זמן כעס, שנחשבים כמי שלא נעשו מתוך שיקול דעת, ועל מבחינה חוקית לא בהכרח נקרא שפוטרת.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן