האם שינוי חוזה העבודה ללא חתימתי הוא חוקי?

|

שינוי חוזה העבודה ללא חתימתי

אלדד 14/02/12
הייתי חתום על חוזה למשך לשלוש שנים ובסוימתו (בעוד חודשיים) אני אמור לקבל קביעות ( לפי חוזה הקיבוצי) או מכתב פיטורים.לפני כמה חודשים ועד עובדים ישב עם ההנהלה וחתמו על חוזה עבודה ביניהם והחליטו בלי החתימה שלי להאריך את החוזה הזמני לעוד שנתיים . האם זה חוקי?

שינוי חוזה עבודה

עו"ד שי בן נתן 15/02/12
האם ההסכם שנחתם בין הועד להנהלה הוא הסכם קיבוצי המתייחס לכל העובדים במקום העבודה או שהוא הסכם ספציפי המתייחס רק כלפייך?
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן