איך מחשבים שכר יומי כשפוטרים עובדת באמצע חודש עם 31 ימים?

|

פיטורים באמצע החודש

אווה 14/02/12
הינני עובדת לפי שכר גלובלי ופוטרתי באמצע החודש.כדי לחשב שכר יומי המעסיק שלי חילק את שכרי ל-23 כי באותו החודש היו 31 ימים. לא אמור לחלק ב-22? זה מותר?

חלוקת חודש לימים

עו"ד שי בן נתן 14/02/12
צריך לבדוק כמה ימי עבודה היו אמורים להיות באותו החודש ולחלק את ימי העבודה בפועל למספר ימי העבודה הפוטנציאליים באותו חודש.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן