האם מטפלת בתינוק זכאית לחופשה בתשלום ודמי הבראה לאחר שמונה חודשים?

|

מטפלת בתינוק

גילה 04/07/10
מטפלת בני שומרת על בני בביתה 4 ימים בשבוע בין 9-9.5 ש' כבר שמונה חודשים ומקבלת משכורת גלובלית . האם היא צריכה לקבל חופשה בתשלום ? ודמי הבראה ?

חופשה/הבראה- דיני עבודה

עו"ד שי בן נתן 04/07/10
היא זכאית לימי חופשה בהתאם לחוק חופשה שנתית. לדמי הבראה היא טרם זכאית שכן עובד זכאי לדמי הבראה רק לאחר שנת עבודה.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן