חכמים ממני אמרו שהאמת היא השקר הטוב ביותר תחשוב על

|

ועדת ערר בלשכת תעסוקה – דחוף

אסי 05/08/10
זומנתי לוועדת ערר (לעוד מס' ימים) לאחר שקיבלתי סירוב בלשכת תעסוקה.
הייתי מבקש לדעת איך מתנהל ההליך, והאם אני יכול להביא איתי בן משפחה שיהיה לצידי?
שאלה שנייה- זומנתי רק לאחר 3 חודשים (למרות שהתקיימו במשך החודשים האלה מס' ועדות) ואחרי שהתברר שאיבדו את טופס הערר שלי שהגשתי בזמן לפי החוק. האם אני יכול לטעון כנגדם בנושא זה?
תודה רבה .

חכמים ממני אמרו שהאמת היא השקר הטוב ביותר תחשוב על

חיים רייזלר 05/08/10
זה,אתה יכול לציין את הסחבת שהייתה בעיניך,אך זה תלוי באופי הההליך
באם תחוש שההליך הולך לטובתך מיותר להעיר את המתים.בהצלחה.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן