האם ניתן לתבוע את המועצה האזורית הגלבוע על אי תשלום פנסיה?

|

תשלום פנסיה

חנוך צימנד 01/04/12
עבדתי כמהנדס מועצה אזורית הגלבוע למעלה מ-10 שנים לאחרונה יצאתי לפנסיה. פניותי לקבלת תשלומי הפנסיה לא נענים וכמובן לא משולמים ע"י המועצה. האם ניתן לתבוע בבית הדין לעבודה ?

אי העברת תגמולים

עו"ד עדי פריאנטי 02/04/12
לפני פניה לערכאות עליך לבדוק מה ומתי ומדוע הכספים לא עוברים על שמך . פנייה לערכאות צריכה להיות המוצא האחרון שלך. אני מציעה לך רם פנייתיך לנסות ולפנות בכתב אל המועמה ואל הקרן לראות מה לא עובר - ולמסות לפתור. אני מציע הלך לפנות לעו"ד לייעוץ אישי עם המסמכים לעיתים מדובר בהתמשכות של ניירת סתמית שניתן לפתור ללא פנייה לערכאות.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן