מה היתרונות של פריסת פיצויי פיטורין על פני תשלום במכה אחת?

|

תשלום מס על פיצויי פיטורין

ליאור 16/02/12
שלום רב !
עבדתי במקום עבודה 34 שנה ,אני אמור לקבל פיצויי פיטורין כ-מיליון שקל ,הבנתי שבערך הסכום הפטור ממס כ-370000 שקל. שאלה 1. כמה מס בערך צריך לשלם על ההפרש ? 2. מה יותר כלכלי לשלם במכה אחת , או בפריסה ל-6 שנים ? האם בפריסה סכום המס עולה ? אציין שאני צריך לחיות מהכסף הזה 6 שנים בערך ואין לי כוונה לעבוד כרגע.
תודה

פריסת פיצויים

עו"ד (ורו"ח) יצחק פוגל 19/02/12
אם אתה לא מתכוון לעבוד בשש השנים הבאות ברור שפריסה קדימה עדיפה.

בברכה
עו"ד, (רו"ח) יצחק פוגל
מנהל פורום דיני מיסים
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן