כיצד משולמים ימי המחלה בענף השמירה?

|

תשלום ימי מחלה במגזר ציבורי

זלטה 22/06/16
שלום,
רציתי לברר לגבי תשלום ימי מחלה במגזר ציבורי, בענף השמירה, כי ראיתי כמה אופציות. האם חייבים לשלם 100% החל מהיום הראשון או שיום 1 חינם, יום 2-3 50% ורק מיום רביעי זה תשלום 100%?
תודה.

כיצד משולמים ימי המחלה בענף השמירה?

עו"ד צילה ניהוז מנהלת 23/06/16
זלטה שלום,
צו ההרחבה בענף השמירה קובע כי דמי המחלה ישולמו בהתאם לחוק דמי מחלה, כלומר, עבור היום הראשון משולם 0%, עבור הימים השני והשלישי 50% ועבור היום הרביעי ואילך 100%.

לרשותך בכל שאלה נוספת, 

בברכה,



צילה ניהוז, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שמעון בן חמו 35/5, ירושלים

טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן