האם אני זכאי לתשלום חג אם אני עובד משרה חלקית של 60%?

|

תשלום חג למשרה חלקית

דן 06/11/17
אני עובד משרה חלקית של 60%, עובד בימים שני, שלישי, רביעי

אם חג סוכות נפל ביום חמישי, האם אני לא זכאי לקבל את החג, למשל לעבוד
באותו שבוע 2 ימים במקום 3?

תשלום בגין חג - תנאים

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 07/11/17
במקרה שלך, במידה ואתה עובד שעתי, במידה והינך עונה על שלושת  על שלושת התנאים הבאים:
השלמת 3 חודשי עבודה במקום העבודה;
החג לא חל בשבת ולא ביום אחר בשבוע שבו ממילא לא עובדים במקום העבודה (למשל, יום שישי במקום עבודה שבו נהוג לעבוד בימים א'-ה' בלבד);
 עבדת ביום שלפני החג וביום שאחריו, אלא אם כן נעדרת בימים אלה בהסכמת המעסיק

בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן